Dostawa zakupionego sprzętu
• W większości zamówień, nasi klienci otrzymują sprzęt najcześciej w ciągu 24h od momentu przyjęcia zamówienia przez sprzedawcę. W wyjątkowych sytuacjach realizacja może przedłużyć się do 5 dni.
• Dostawy zakupionego towaru realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Po uprzednim ustaleniu, sprzęt można również odebrać osobiście w siedzibie firmy.
• W momencie dostarczenia przesyłki, paczkę należy sprawdzić w obecności kuriera i w razie jej mechanicznego uszkodzenia należy spisać protokół reklamacyjny. Protokół jest podstawą do uznania gwarancji i wymiany sprzętu.
• Klient zobowiązany jest zgłosić sprzedawcy uszkodzenie paczki w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki.
Płatności:
Za zamówiony sprzęt komputerowy można zapłacić w dowolny sposób:
• przedpłata na konto
• płatność szybkim przelewem (przelewy24)
• płatność przy odbiorze
Dane do przelewu:
Jeśli została wybrana przedpłata na konto bankowe, odpowiednią kwotę prosimy przelać na konto w Banku Santander: 52 1910 1048 2794 9491 5401 0001 podając w tytule przelewu numer zamówienia.
Koszty przesyłki:
Koszt dostawy jest zależny od wagi wysyłanego urządzenia i wynosi odpowiednio:
• paczka do 30 kg - 18 zł brutto
• paczka powyżej 31 kg - koszt dostawy produktu zostanie wyliczony indywidualnie
Dokładny koszt wysyłki zostanie wygenerowany dla Państwa na bieżąco w trakcie składania zamówienia, w zależności od ilości i rozmiarów towaru.
W przypadku towaru wielkogabarytowego o znacznych rozmiarach lub wadze prosimy o indywidualny kontakt w celu ustalenia szczegółów dostawy.
Odbiór osobisty:
Możliwy jest odbiór osobisty zamówionego sprzętu z siedziby firmy Netland Computers przy ulicy Wrocławskiej 35 w Kaliszu. W takim przypadku koszt dostawy nie jest doliczany do ceny towaru.
W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny: 62 741 22 59.